Barion Pixel Gyakori kérdések
Facebook Instagram

Gyakran ismételt kérdések

1. Miután kiválasztottad a kívánt méretet és formát (vászonkép, poszter), jelöld ki az INGYENES LÁTVÁNYTERV opciót. Ezzel a végösszeg 0Ft-ra módosult.
2. A termék összeállítása után (fényképek feltöltése, szövegmezők kitöltése, stb..) helyezd kosárba a látványtervet.
3. A szokásos módon add le a megrendelésed. ❗Ne aggódj a megrendelés semmilyen fizetési és végleges megrendelés leadási kötelezettséggel nem jár.❗

Az e-mailben kapott látványterv alapján dönthetsz úgy, hogy
  • ✔ megrendeled véglegesen a terméket,
  • ✔ módosítást kérsz (képcsere, más szöveg, más háttér, stb...),
  • ✔ rendelsz egy másik tervet is,
  • ✔ nem rendelsz tőlünk.
A megrendelés során megadott e-mail címre küldjük el az elkészült látványtervet.
A vászonkép egy művészi, festővászonra nyomtatott texturált, festményhatású kép.
A vászonképeket fa keretre (vakrámára) feszítve szállítjuk.
A poszter egy minőségi poszterpapírra nyomtatott kép, melyet posztersínbe vagy képkeretbe helyezve tudsz a falra rögzíteni.
Míg a vászonkép egy texturált anyagra nyomtatott kép, a poszter egy poszterpapírra nyomtatott fényes, sima felületű és élénk színvilágú kép.
A digitális kép egy nagy felbontású Jpeg fájl, melyet e-mailben kép formájában küldünk el neked. A kapott képet A1-es méretig minőségromlás nélkül tudsz kinyomtatni bármilyen tárgyra (bögre, párna, törölköző, póló, stb..) vagy poszterpapírra, vászonra.
A szállítási idő függ a rendelt termék megrendelési formájától (vászonkép,poszter, poszter képkerettel) és a fizetés módjától. A pontos szállítási időkről itt tudsz informálódni.
Weboldalunkon lehetőség van előre utalást, utánvétet és Barionos kártyás fizetést választani. Az utóbbi látványterv rendelés esetében sajnos nem lehetséges.
Egyedi kérésem lenne..
A fizetési módokról további információk itt találhatók.
A leggyorsabban Házhozszállítással kaphatod meg a megrendelt terméket, ha fizetési módnak előre utalást vagy Barionos fizetést választasz.
A megrendelést bármikor lemondhatod. Ha előre fizettél, akkor az utalt összeget visszautaljuk a számládra.

Ha megrendelésedben digitális és nyomtatott termékre is leadtad a rendelést és időközben már kiküldésre került a digitális termék, úgy annak összegét nem tudjuk visszatéríteni.

Ha már kézhez kaptad a terméket és nem vagy elégedett, szeretnéd visszaküldeni a terméket, akkor ezt 14 napig megteheted bármilyen indoklás nélkül, és mi visszautaljuk a megadott számlaszámra az általad kifizetett összeget.
Ha még nem kaptál e-mailt a termékszerkesztés befejezéséről, nyomdába küldésről, akkor az info@titagrafika.hu címen kérheted az utólagos változtatást (természetesen ez ingyenes).

Amennyiben már megkaptad a termékszerkesztés befejezéséről az e-mailt, sajnos változtatni nem tudunk a terméken.
A megrendelés leadását követően a termék legyártásához szükséges információk adatbázisunkba kerülnek. Az egyedi képes termékeink eseténen a feltötött képek webshopunk szerverére kerülnek. Ezeknek hozzáféréséhez jelszó szükséges, amelyet csak mi ismerünk. Így a személyes képek teljes biztonságban vannak. Harmadik fél semmilyen esetben sem férhet hozzájuk.

Az adatok és a képek birtokában grafikus szakemberünk megkezdi a termék létrehozását. Ha van egyedi kérés, azt minden esetben szem előtt tartva dolgozik.

Nyomtatott megrendelés esetén az elkészült nagyfelbontású jpg fájlt elküldjük a nyomdai partnerünknek kinyomtatásra.
Digitális megrendelés esetén a jpg fájlt elküldjük a megrendelőnek e-mailben.
Természetesen IGEN. Minden feltöltött kép és adat a mi biztonságos rendszerünkbe kerül be, majd a megrendelés kiszállítása, teljesítése után töröljük rendszerünkből. Így harmadik fél nem férhet hozzá semmilyen általad beküldött adathoz, képhez.
A felhasználói élmény fokozása érdekében oldalunk sütiket (cookie) használ. Az oldal böngészésével elfogadja ezek alkalmazását.