Barion Pixel Gyakori kérdések
Facebook Instagram

Gyakran ismételt kérdések

A megrendelés leadását követően a termék legyártásához szükséges információk adatbázisunkba kerülnek. Az egyedi képes termékeink eseténen a feltötött képek webshopunk szerverére kerülnek. Ezeknek hozzáféréséhez jelszó szükséges, amelyet csak mi ismerünk. Így a személyes képek teljes biztonságban vannak. Harmadik fél semmilyen esetben sem férhet hozzájuk.

Az adatok és a képek birtokában grafikus szakemberünk megkezdi a termék létrehozását. Ha van egyedi kérés, azt minden esetben szem előtt tartva dolgozik.

Nyomtatott megrendelés esetén az elkészült nagyfelbontású jpg fájlt elküldjük a nyomdai partnerünknek kinyomtatásra.
Digitális megrendelés esetén a jpg fájlt elküldjük a megrendelőnek e-mailben.
Természetesen IGEN. Minden feltöltött kép és adat a mi biztonságos rendszerünkbe kerül be, majd a megrendelés kiszállítása, teljesítése után töröljük rendszerünkből. Így harmadik fél nem férhet hozzá semmilyen általad beküldött adathoz, képhez.
Számítógépen, laptopon a képfeltöltés módja:

A weboldalon tömeges képfeltöltésre van lehetőség, azaz egyszerre az összes feltölteni kívánt képet kell betölteni. A Ctrl billentyű nyomva tartásával tud több képet kijelölni. Esetleg a bal egérgomb nyomva tartásával és az egér húzásával.

Telefonon: Mobileszközről történő megrendelés esetében a tömeges képfeltöltésre alkalmas hivatalos böngészők: Google Chrome, Samsung Internet, Safari. Előfordulhat, hogy Android eszközön Facebook-ból vagy Messenger-ből megnyitott link esetén az adott környezetben nem lehetséges.

Ha mindezek mellett sem működik a képfeltöltés, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@titagrafika.hu e-mail címen, vagy a weboldalon található Messengeren keresztül. Küldje el a megrendelni kívánt termék linkjét és mi végzünk egy ellenőrzést, hogy nem keletkezett-e valamilyen rendszerhiba a weboldalon.
A leggyorsabban Házhozszállítással kaphatod meg a megrendelt terméket, ha fizetési módnak előre utalást vagy Barionos fizetést választasz.
Előre utalásnál és Barionos fizetésnél a megrendelt terméket egyenesen a nyomdából tudjuk Neked kiszállíttatni, viszont utánvétnél a nyomdából először mi kapjuk meg a terméket, majd pedig átadjuk a futárszolgálatnak, akik kiszállítják a terméket. Miért van ez? A nyomda nem közvetíti az utánvét összegét a megrendelő (Te) és a feladó (Mi) között.
Ha nem szeretnéd megrendelni az összeállított termékedet anélkül, hogy láthatnád a végső verziót saját képeiddel, szövegeddel, akkor a termék oldalán lehetőséged van csak egy látványtervet kérni. Ehhez nem kell mást tenni, mint kipipálni a „Csak látványtervet kérek (990 Ft)” check boxot. Így mindössze 990 Ft-ért rendelhetsz mintát.

A minta az összeállított terméked vízjellel ellátott végleges verzióját jelenti.

Látványterv esetén bankkártyával és előre utalással fizethetsz. Ezután 48 órán belül elküldjük neked a megrendeléskor megadott e-mail címre.

Az elküldött e-mailben találsz majd egy linket is. Erre kattintva oldalunk kosarába kerülsz, ahol automatikusan megtalálod az összeállított termékedet. Így ha a minta elnyerte tetszésedet, pár további lépéssel megrendelheted a kész terméket digitális, nyomtatott vagy digitális és nyomtatott formában.
Jelenleg a posztereket a látványtervekkel egyaránt maximum 48 óra alatt készítjük el.
A megrendelést bármikor lemondhatod. Ha előre fizettél, akkor az utalt összeget visszautaljuk a számládra.

Ha megrendelésedben digitális és nyomtatott termékre is leadtad a rendelést és időközben már kiküldésre került a digitális termék, úgy annak összegét nem tudjuk visszatéríteni.

Ha már kézhez kaptad a terméket és nem vagy elégedett, szeretnéd visszaküldeni a terméket, akkor ezt 14 napig megteheted bármilyen indoklás nélkül, és mi visszautaljuk a megadott számlaszámra az általad kifizetett összeget.
Ha még nem kaptál e-mailt a termékszerkesztés befejezéséről, nyomdába küldésről, akkor az info@titagrafika.hu címen kérheted az utólagos változtatást (természetesen ez ingyenes).

Amennyiben már megkaptad a termékszerkesztés befejezéséről az e-mailt, sajnos változtatni nem tudunk a terméken.
Digitális: digitális megrendelés esetén a megrendelt termék nagyfelbontási .jpg fájl ként készül el. Ezt a képfájlt elküldjük a rendeléskor megadott e-mail címre. Ezután Te döntheted el, hogy milyen méretben szeretnéd kinyomtatni, kinyomtattatni.

Nyomtatott: nyomtatott rendelés esetén az elkészült terméket továbbítjuk nyomda partnerünknek, ahol a megrendelt méretben kerül kinyomtatásra. Ezután juttatjuk el Neked futárszolgálaton keresztül.
A felhasználói élmény fokozása érdekében oldalunk sütiket (cookie) használ. Az oldal böngészésével elfogadja ezek alkalmazását.